۱۳۸۸ شهریور ۲۳, دوشنبه

راهپیمایی روز قدس ، روز سبز آزادی را اطلاع رسانی کنیم

بسیاری از مردم هنوز اطلاعی درباره راهپیمایی روز سبز (قدس) ندارند ، باید هر چه سریعتر اطلاع رسانی کنیم
حضور پررنگ سبزها می تواند ضربه ای کاری به کودتاگران وارد کند ، در غیر اینصورت ممکن است جنبش برای مدتی طولانی بی رمق شود و کودتاگران با خیال راحت به سرکوب فعالان سیاسی و دانشجویی بپردازند

- تو این چند روز باقیمانده ، باید دست کم یک یا چند لینک دعوت به راهپیمایی و نحوه برگزاری اون در بالاترین داغ باشه
- همین الان یک متن برای دعوت به راهپیمایی روز سبز تهیه کنید و برای دوستانتون SMS کنید
- با دوستان و آشناهاتون تماس بگیرید و اونا رو برای شرکت در راهپیمای تشویق کنید
- هر جا فرصت یافتید افراد مختلف رو برای شرکت در راهپیمای تشویق کنید حتی اگر سوار تاکسی می شوید راننده و بقیه مسافران را دعوت کنید ، خجالت و ترس را کنار بگذارید ، این یک مبارزه است ، در ضمن کسی رو برای دعوت به راهپیمایی در روز قدس دستگیر نمی کنند.

جنبش سبز ما جنبشی مدنی و آزادی خواهانه است ، جنبش ما تا رسیدن ایران به آزادی و عدالت از حرکت باز نمی ایستد، جنبش ما به اشخاص خاصی محدود نیست تا با شائبه خیانت یا مصالحه اونها از حرکت متوقف شود
باید ترفندهای کودتاگران برای دلسرد کردن مردم را شناسایی و خنثی کنیم ،همه ما به نوعی رهبر و پیش برنده جنبش هستیم ، خلاقیت و هوش جمعی خودمون رو از جنبش دریغ نکنیم.
اگر امروز هزینه ای برای کشورمون پرداخت نکنیم ، نسلهای بعدی و فرزندان ما باید با خون خود این هزینه رو پرداخت کنند

چند پیشنهاد در مورد نحوه برگزاری راهپیمایی
- باید در تمامی شهرها حضور چشمگیر داشته باشیم ، این بهترین فرصت برای بیدار شدن همه شهرهاست ،جنبش بدون حضور مردم دیگر شهرها پیروز نخواهد شد.
- باید مسیرهای اصلی رو به تصرف خود در بیاریم در اینصورت مسیرهای فرعی خود بخود از آن ما خواهد بود ، باید شجاعت و پایمردی خودمون رو نشون بدیم ، در صورت درگیری احتمالی نباید فرار کنیم ، هرگز نباید خیابانهای اصلی رو به اونها واگذار کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر